آرزوها
آرزوها



درود دوست من

امروز رو خوب شروع کردی ؟ حال و هواتون چطوره ؟

امیدوارم صبحی پر از شادی و نشاط همراه با سلامتی رو آغاز کرده باشی

من و پروانه خانوم تا حالا سعی کردیم علاوه بر نوشته های خودمون

اون سایت هائی که هم خودمون و هم شما بیشتر استفاده می کنیم رو در وبلاگمون داشته باشیم

تا خیلی راحت تنها با یک کلیک به سایتی که احتیاج داریم دسترسی داشته باشیم

برای همین تصمیم گرفتیم سه بخش جدید دیگه رو هم به وبلاگ اضافه کنیم

اولین بخش « آخرین خبــــرهـــا » نام داره که همونطور که از اسمش مشخصه

می تونید به آخرین خبرهای مورد علاقه تون دسترسی داشته باشین و از اونا استفاده کنید

دومین بخش که مطمئنم خیلی خوش به حالتون میشه

« ابزار وبلاگ نویسی » نام داره که کار ما و خیلی از شما رو راحت میکنه

دیگه مجبور نیستید برای پیدا کردن یک قالب ، یا یک کد جاوای دلخواهـــمون

تمام موتورهای جستجو گوگل و یاهو را زیر و رو کنیم

و ساعت ها وقت خودمون رو هدر کنیم و مدام از این سایت به اون سایت سرک بکشیم

تو این بخش سایت های پر بازدیدی وجود داره که نیاز شما رو برای دسترسی به

ابزار وبلاگ نویسی برای داشتن وبلاگی زیبا برطرف میکنه

کافیه به جای پرسه زدن تو سایتهای مختلف فقط به وبلاگ ما سر بزنید

حالا دیدین خیلی خوش به حالتون شد

و اما بخش سوم ، « سرگرمــــــی » نام داره که برای شما تدارک دیدیم

امیدوارم این بخش هم اوقات فراغت و بی حوصلگی ها شما رو پر کنه

این توضیح اضافه رو بدم که پیش از این سه بخش جدید ، قبلاً دو بخش دیگه در وبلاگ بود که

خدمات و محبوب ترین ها نام داشتند که شامل سایت های مختلفی هستند

که با کلیک روی هر کدوم از اونها ساعتها شما رو سرگرم می کنند و شاید

شما رو به جاهائی ببرند که تا حالا نرفتین ، امیدوارم برای شما راضی کننده و مفید باشه

خوشحال میشیم اگه شما هم نظر ، پیشنهاد یا حتی اگر سایتی دارین که میتونه مفید باشه ، با ما در میون بذارید

موفق باشین و براتون آرزوی بهترین ها رو دارم

..

الحاقیه 1 : من توی یکی از قسمتها اسم سایت گوگل رو نوشته بودم گـــوگــــول

کار خدا هیچ بنده ی خدائی پیدا نشد بگه پسر جون گوگول دیگه چیه ؟ تا اینکه خودم دیدم چه سوتی دادم

خوب شد بــــانو ندید وگرنه اسم منو میذاشت گـــوگــــول

الحاقیه 2 : هیچی نیست ، فقط میخواستم بگم این الحاقیه های من هم داستانی داره

منو یاد قراردادهای رسمی میندازه ، حتماً که نباید نوشت :

پ ن :

الحاقیه 3 : یه معذرت خواهی از شما بابت اینکه این سری تصاویر وبلاگ زیاد شد

و طبیعیه که دیرتر باز میشه و شما باید وقت زیادی برای باز شدن صرف کنید

دوستانی که مثل من از اینترنت زغالی استفاده میکنن منظورمو میفهمن

خلاصه اینکه سعی میکنیم از تصاویر کمتر و کم حجم تری استفاده کنیم

الحاقیه ۴ : هنوز داری نوشته های منو میخونی ؟ خسته نشدی ؟ خوابت نگرفت ؟

خیلی خب بابا ، چرا بازم داری چپ چپ نگاه میکنی ؟ ای داد بی داد ؛ حالا چرا داری کفش پرتاب میکنی ؟

من رفتم که رفتم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در سه شنبه 20 فروردين 1388برچسب:, ساعت 9:28 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar